الثلاثاء 23 يوليو 2024

من هي الفنانه التي كانت السبب في طلاق ريم طارق من حسن شاكوش

موقع أيام تريندز

 حلّت ريم طارق طليقة الفنان حسن شاكوش، ضيفة على برنامج “قعدة ستات“، الذي تقدمه المذيعة مروة صبري على إحدى القنوات الفضائية.

وقالت ريم بشأن تصريحاتها السابقة بأن شاكوش كان على علاقة بفنانة وقت زواجهما وهو ما تسبب في خلافات بينهما: “أنا محاسبش ست، الشخص ده لو مكتفي باللي متجوزها مش هيروح لحد تاني، أنا مش هقعد أحارب في كل الناس، لو مش مكتفي سيب الحد اللي معاك ده لحد مكتفي بيه ويقدره ويحترمه”.

ريم طارق: لن أعتذر لحورية فرغلي

وطلبت مروة صبري من ريم توجيه كلمه تصالح من خلالها الفنانة حورية فرغلي، والتي تم الزج باسمها في الأمر، بعد توقع البعض أنها الفنانة التي تقصدها ويبدأ اسمها بحرف الحاء، وقالت مروة “لو حورية فرغلي بتتفرج وهي زعلانة”، لتعلق طليقة شاكوش “لا هي مش زعلانة، هي قالت البنت مجابتش اسمي، وقالت إن الناس اللي بتقول اسمي. وأنا مقلتش حاجة تخص حورية فرغلي عشان أتراجع فيها”.

تصريحات ريم طارق مع بسمة وهبة

كانت “ريم” حلت قبل فترة ضيفة على برنامج “90 دقيقة” تقديم المذيعة بسمة وهبة ويعرض على قناة “المحور” وتحدثت عن السبب الحقيقي وراء انفصالها عن “شاكوش” والأزمات التي تعرضت لها مؤخراً بسبب المشاكل بينهما.

وقالت “أنا اتحملت اللي محدش يتحمله من رابع يوم جواز وكل يوم بشوف قصة وموضوع كفاية اني كنت مھددة إني أقعد في البيت أو أني أخرج من البيت معرفش أرجع”.